Nemcsak a minőségi épületgépészeti megoldásokról szól a békéscsabai központú Cool Klíma története. Az évek során erősebb marketingtevékenységet és humánerőforrás-fejlesztést is elvégeztek.
„A csapat az, ami miatt a kollégáink leginkább szeretnek nálunk dolgozni. Igyekszünk ezt minden eszközzel támogatni. Az új kollégák felvételébe a leendő kollégáknak abszolút beleszólása van, nem várjuk el senkitől, hogy olyan munkatárssal kelljen közvetlenül együttműködnie, akivel nincs meg a kölcsönös bizalom és szimpátia. Igyekszünk minden alkalmat megragadni, hogy színt vigyünk a hétköznapokba” – mondja Medgyesi Tamás tulajdonos-ügyvezető.
A Hello Biznisz cikkében még megismerhetjük, miért érdemes hatékonyan használni a közösségi médiát, a márka fejlesztése miért annyira fontos, és hogy miért kap a vállalkozás működésében kiemelt szerepet a képzés és a digitalizáció.
A teljes cikk ide kattintva olvasható el.