Bosch_Termotechnika_uj_nev_Bosch_Home_Comfort_Group
Az április 1-jétől új névvel működő társaság értékesítési bevétele 12%-kal növekedett a 2022-es pénzügyi évben, 4,5 milliárd euróra nőtt, de e mellett a divízió magas, kétszámjegyű növekedést ér el több területen is.
Április 1-jétől a Bosch Termotechnika új neve „Bosch Home Comfort Group” lesz. Az új név utal a kibővült termékkínálatra, melybe beletartoznak a fenntartható légkondicionáló technológiák és a jóllétet szolgáló termékek is egy kényelmesebb, kellemesebb otthonért – áll a társaság sajtóközleményében, amelyben azt is hozzáteszik, Németországban a hőszivattyúpiac rendkívül gyors ütemben növekszik.
– Az átnevezés érthető és következetes lépés egy évvel a céljaink meghatározása után: „Make. Home. Comfort. Green.” – mondta Jan Brockmann. – Az új név erősíti az innovatív termékportfoliónkat és az elkötelezettségünket a globális világtrend, az elektromos technológiák használatának irányába. Mindezt a hőszivattyúink, hibrid rendszereink és légkondicionálóink fejlesztésével és növelésével. – tette hozzá a vezérigazgató.
Jólléti támogató és okos otthon megoldások a kényelem és az energiahatékonyság jegyében
Miközben némi munkavállalói létszámnövekedést értek el, a Bosch 700 millió eurót fektet be a villamosításba a hőszivattyúk piacának fellendítéséért, azaz az energiarendszerek konzisztens és megfizethető átalakulásáért tesznek a meglévő épületek hibrid hőszivattyús használatával.
A Bosch Thermotechnika tavaly belépett a jólléti termékek új, egyre népszerűbb piacára.
Mint azt a közleményükben írják, az ISH szakkiállításon a Bosch és a Buderus már bemutatják megoldásaikat ebben az új ágazatban. Idetartoznak azok a termékek is, amelyek a fogyasztók számára kényelmet és jóllétet biztosítanak otthonukba, mint például a magas teljesítményű légtisztítók, az energiahatékony infravörös fűtőpanelek és a mobil légkondicionálók.
Forrás: Bosch Termotechnika