FC Barcelona és a Panasonic megállapodást kötött az Espai Barçáról

A japán multinacionális vállalat négy szezonon át, 2028. június 30-áig az Espai Barça „Fűtés, Szellőztetés és Légkondicionálás Szolgáltatója” lesz.

Az FC Barcelona és a Panasonic szponzori megállapodást kötött, amely értelmében a japán multinacionális vállalat négy szezonon keresztül, egészen 2028. június 30-áig lesz az Espai Barça új „Fűtés, Szellőztetés és Légkondicionálás Szolgáltatója”. Az együttműködés egy újabb stratégiai partnert biztosít az Espai Barça számára a lehető legmagasabb energiahatékonyságot, precíziós technológiát és magas szintű beltéri levegőminőséget garantálva az új létesítményekben. Célja, hogy a Spotify Camp Nou minden látogatója és szurkolója számára a lehető legnagyobb kényelmet biztosítsa.

A jövőbeni Spotify Camp Nouhoz kapcsolódó szponzorációs program részeként ez a megállapodás lehetővé teszi, hogy a Panasonic Heating & Cooling Solutions fenntarthatóbb fűtési, szellőztetési és légkondicionálási megoldásokat biztosítson. Ezek közé tartozik a beltéri levegőminőség (nanoe™ X technológia alkalmazásával), valamint a legújabb generációs hőszivattyús rendszerek beépítése az újjáépített „blaugrana” (kék-vörös) otthon egész területén. Emellett  a technikai helyiségekben, például a szervertermekben és a mérkőzések közvetítéséhez használt terekben – ahol a berendezések megbízhatósága és minősége kiemelten fontos – is nagy pontosságú fűtési, szellőztetési és légkondicionáló berendezéseket alkalmaznak.

Ez egyben remek lehetőség az Espai Barça számára kifejlesztett szponzorációs programnak is, amely a klub történetének egyik legjelentősebb projektje. A program új lehetőségeket teremt mind a közvetlen fogyasztókat célzó vállalatok (B2C), mind az üzleti szektorra fókuszáló cégek (B2B) számára, kihasználva az FC Barcelona globális presztízsét és elérhetőségét.

Espai Barça – Több mint egy stadion

Az Espai Barça úttörő projekt a sport és szórakoztatás világában, amely magában foglalja a legendás Spotify Camp Nou felújítását is. A stadion a világ legjobb sportkomplexumává válik egy nagyváros szívében, csaknem 105 000 néző kényelmét biztosítva. Az új stadion minden egyes helyisége Panasonic megoldásokkal lesz felszerelve, ezáltal garantálva a legmagasabb szintű kényelmet, energiahatékonyságot és a beltéri levegőminőséget. A projekt innovatív és kiváló minőségű megoldásokat kínál a fűtés, a szellőztetés, a légkondicionálás és a levegőtisztítás terén, hozzájárulva az Espai Barça modern és fenntartható kialakításához.

„A Panasonic-kal kötött együttműködés bizonyítja a Klub elkötelezettségét amellett, hogy a Spotify Camp Nou-t a legmagasabb minőségű technológiával szerelje fel, mindig szem előtt tartva a stadionba látogató szurkolók kényelmét, hogy a felújított létesítményben maximálisan élvezhessék a mérkőzésnapokat. Ez a megállapodás biztosítja, hogy minden belső tér a lehető legkényelmesebb legyen, hozzájárulva a tökéletes élményhez.” – emelte ki Joan Laporta, az FC Barcelona elnökének nyilatkozata.

„A Panasonic büszke arra, hogy részt vehet ebben az új FC Barcelona-projektben, amely globális referenciaértékű infrastruktúrává válik. Összhangban a Klub fenntarthatóság és energiahatékonyság iránti elkötelezettségével, a Panasonic a leginnovatívabb fűtési, szellőzési és légkondicionálási megoldásait felvonultatva járul hozzá az új stadion kialakításához. A legmodernebb technológia alkalmazásával ezek a rendszerek biztosítják a kényelmet, a magas beltéri levegőminőséget és az alacsony CO₂-kibocsátást, új korszakot nyitva a világ nagyvárosainak kiemelkedő létesítményei számára.” – mondta Hiroshi Komatsubara, a Panasonic Heating & Cooling Europe vezérigazgatója.

Forrás: Panasonic / sajtóközelmény

Megosztás

Előző olvasása

ÉVOSZ: csak 2026-ra lehet számítani növekvő rendelésállományra

Következő olvasása

Megjelent az épületgépész szakmák példatára