Világszintű szponzor a magyar sportban – a Midea a Ferencváros új kiemelt partnere

A világ vezető klímatechnikai gyártója, a Midea kiemelt szponzorként támogatja Magyarország legsikeresebb sportegyesületét, a Ferencvárosi Torna Clubot – a 36-szoros rekordbajnok labdarúgó- és a Bajnokok Ligája-győztes vízilabdacsapatot. A stratégiai együttműködés a Midea közép-európai exkluzív importőre, a Planning & Trading Group, valamint a Ferencváros marketingügynöksége, a SPORTFIVE Hungary Kft. közreműködésével jött létre, a sport iránti elkötelezettség, az innováció és a társadalmi felelősségvállalás jegyében.

A magyar tulajdonú Planning & Trading Kft. több mint két évtizede forgalmazza a Midea lakossági és ipari megoldásait, és a márka közép-európai exkluzív importőreként van jelen Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban. A Fradival kötött megállapodást mérföldkőnek tekintik, hiszen ezzel a klub olyan nemzetközi partnerek sorába lép, mint a Manchester City vagy a Sevilla FC. A labdarúgócsapat 2025-ben sorozatban hatodik alkalommal jutott nemzetközi csoportkörbe, és hetedszer nyerte meg a magyar bajnokságot.

„Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy egy olyan hagyományokkal rendelkező klub mellé állhatunk, amely nemcsak sportsikereivel, hanem értékeivel is kiemelkedik. Ez a partnerség túlmutat az üzleti célokon – hiszünk abban, hogy a sport inspirál, közösséget teremt, és olyan értékeket képvisel, amelyekkel a Midea és a Planning & Trading is azonosulni tud. Terveink szerint ez az együttműködés nemcsak a mérkőzésnapi hirdetésekről és a mezszponzorációról fog szólni, hanem olyan közös, a ferencvárosi közönséget is érintő aktivitásokról, amelyekben a szurkolók, sportkedvelők számára is kézzelfogható lehet a két márka közötti kapcsolat” – mondta Takács Lajos, a Planning & Trading Group ügyvezetője és társtulajdonosa.

A szponzoráció különlegessége, hogy a Midea a Ferencváros férfi és női vízilabdacsapatát is támogatja. A 2024/25-ös idény történelmi sikereket hozott: a női együttes először nyert magyar bajnokságot, és bejutott a Bajnokok Ligája négyes döntőjébe, míg a férfiak megvédték BL-címüket. A férfiegyüttes 27. alkalommal hódította el a magyar bajnoki trófeát, amely rekordnak számít és sorozatban hetedszer nyerte meg a Magyar Kupát is. Összesen öt trófeát szereztek, több rekordot is megdöntve.

Ez a partnerség világos üzenetet hordoz: a Midea hosszú távon számol a magyar sport meghatározó szereplőivel, és támogatásával újabb történelmi eredményekhez kíván hozzájárulni. Az innováció iránti elkötelezettség azonban nemcsak a sportban, hanem a termékfejlesztésben is megmutatkozik.

Legújabb lakossági légkondicionálójuk, a Midea Solstice mesterséges intelligenciát alkalmazó AI Ecomaster-vezérléssel érkezik. Az egy éven át tanított rendszer mélytanulás és valós idejű adatfeldolgozás segítségével optimalizálja a működést, figyelembe véve a felhasználói szokásokat és a helyi klímaadatokat – akár WiFi-kapcsolat nélkül is. Ez a technológia új szintre emeli a komfortot és az energiahatékonyságot, bizonyítva, hogy a Midea nemcsak a pályán, hanem az otthonokban is a legjobbat nyújtja.

Forrás: Planning & Trading Group / sajtóközlemény

Megosztás

Előző olvasása

Fűtőberendezések és fűtési rendszerek melléklet

Következő olvasása

A Testo műszereinek széles választéka: minden, amire a fűtéstechnikához és a hőszivattyúkhoz szüksége lehet