Európai digitális kampányt indított a Resideo Kiemelt

2021. november 08. hétfő, 18:13

A Resideo európai digitális reklámkampányt indított, melynek fókuszában termékei egyszerű használata áll. A Magyarországon is futó reklámban egy telepítő szakember egy okostermosztátot szerel be kisfiú nagyszüleinek házába, így a család – miután az unoka megtanítja nekik – okoseszközökön keresztül tudja egyedileg szabályozni a ház különböző zónáit.

A kampány a „Resideo: A kényelem mindenkinek jár!” szlogennel fut Magyarországon.

A reklámban egy telepítő szakember Honeywell Home evohome okostermosztátot szerel be egy Bence nevű kisfiú nagyszüleinek házába, így a család – miután az unoka megtanítja nekik - okoseszközökön keresztül tudja egyedileg szabályozni a ház 12 különböző zónáját.

A Resideo ügyvezetője, Bognár Gábor elmondta: "Nagyon büszkék vagyunk a kampányra, mert lehetővé teszi számunkra, hogy hangsúlyozzuk a Resideo egyik alapelvét: intuitív és megbízható technológiával biztosítható a kényelem.”

A Resideo célja, hogy olyan termékeket szállítson, amelyekkel bárkinek okosabb otthona lehet. A cég intelligens és megbízható termékportfólió kínálatával segít a lakástulajdonosoknak eligazodni a mai zsúfolt piacon. Portfóliójukban megtalálhatók különféle termosztátok, riasztók és vizes megoldások, illetve megújuló energiával kapcsolatos termékek is. A Resideo célja, hogy holisztikus, egész otthonra kiterjedő megoldásokat nyújtson.

Az evohome például egy olyan innovatív termék, amely intelligens zónaszabályozó funkcióján keresztül lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy igényeik szerint állítsák be a hőmérsékletet a ház különböző területein, kikapcsolva vagy csökkentve a fűtés használatát ott, ahol ez nem szükséges. Így biztosíthatják egyéni kényelmüket és hatékonyabbak lehetnek energiafelhasználásukban.


A reklámfilm ide kattintva érhető el.

Utoljára frissítve: 2021. november 08. hétfő, 18:52