Rovat: Rövid hírek

Egyre több óvodában tartják fontosnak az energiatudatosságot hazánkban Kiemelt

2019. április 23. kedd, 14:41

Négy éve indult útjára az a program, amely a hazai óvodapedagógusoknak kínál ingyenes, kreditpontos energiatudatossági képzést országszerte. A program gazdája az Ariston Thermo, aki Magyarországon indította el elsőként saját gondozású CSR programját, amivel a cégcsoporton belül kiemelt figyelmet kapott.

 

A Budapestre és vidékre egyaránt ellátogató tréning egy egész éves program első lépcsője, amiben a pedagógusok és az óvodások egyaránt részt vesznek. Az egy napos tréningekre idén márciusban és áprilisban került sor Egerben, Budapesten, Kaposvárott és Szolnokon. A képzések a napokban zárultak le, így az óvodákban hamarosan elkezdődnek a kiscsoportos energiatudatossági foglalkozások.

A budapesti résztvevők

 

Ezt követően a bevont apróságok rajzversenyen vesznek részt, ahol a víz helyes használata lesz a téma. A pedagógusok ezt követőn elküldhetik a rajzokat, amiket a szociológus zsűri értékel és minden korosztályban nyertest hirdet.

 

A nyertes ovisok és óvodák energiával és környezettudatossággal kapcsolatos játékokat kapnak, míg a legtöbb rajzot delegáló intézmény egy Ariston Lydos Hybrid wifi „A” energia osztályú hőszivattyús vízmelegítőt nyer. A közelmúltban nemzetközi design award elismeréssel jutalmazott termék nem csak gyönyörű, ha nem kategóriájában az első energiatakarékos, hybrid vízmelegítő.

Azok között a lelkes óvodapedagógusok között, akik a pedagógus kihívásra is beneveznek egy energiahatékonysági storyval, fődíjként 200 000 forintot ítél meg a zsűri. Megéri tehát energiát fektetni az önképzésbe és az apróságokba, hiszen a jutalom nem marad el a végén.

 

A hazánkban úttörő kezdeményezés célja, hogy már egészen korán, az óvodákban elinduljon a szemléletformálás és egy energiatudatos generáció nőjön fel. Az óvodapedagógusok visszajelzése alapján a gyerekek nagyon fogékonyak és az egész családot tudatosságra ösztönzik. Így a szervező Ariston reményei szerint egyre több magyar családban kap majd főszerepet az energiatudatosság, ami takarékossággal párosítva a legjobb jövőbe mutató irány a háztartások számára.

További információ:

Ariston Thermo Hungária Kft.
Szilágyi Beáta marketing vezető
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kukaj Zsuzsanna kommunikáció
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Utoljára frissítve: 2019. máj. 14. kedd, 07:25